Versneld digitaliseren in B2B.
Onderzoek naar de impact op de digitalisering van B2Bnaar aanleiding van de COVID-19 crisis
Veel groothandels en fabrikanten staan door de coronacrisis voor moeilijke keuzes die gemaakt moeten worden. Voor het ene bedrijf ligt de focus op het blijven bestaan en het behouden van banen, terwijl een ander bedrijf werkt aan een concrete groeistrategie. Leer van verschillende strategieën in dit whitepaper en bepaal wat voor jou de beste strategie is.
Na het lezen van dit whitepaper kun je concreet aan de slag met:
- Het digitaal onboarden van klanten
- Een self-service klantenportal
- De ontwikkeling van digitale producten (in-house)
- Data integratie en personalisatie
"Met onze accountmanagers hadden we steeds de discussie over de noodzaak van digitalisering, maar kregen dat moeilijk tussen de oren.
In de lockdown situatie zien we nu dat dankzij het feit dat onze klanten zelf online bestellingen kunnen plaatsen de omzet gewoon doorloopt... Dit heeft wel ogen geopend." - Interview B2B expert over versneld digitaliseren
Benieuwd naar het whitepaper?
Vul het formulier in en download 'm nu!