Verhoog je online verkoop in B2B.
Duik met je neus in de boeken
Optimaliseer de digitale klantervaring en zet digitale verkoopkanalen optimaal in.
Ook in B2B is digitaal het nieuwe normaal! De oriëntatie en aankoop wordt steeds meer online gedaan, waar de verwachtingen sterk worden beïnvloed door wat de koper als B2C consument gewend is! Wil je succesvol zijn in B2B, dan betekent het dat je het veranderende gebruikersgedrag moet omarmen.
Maak het werk van B2B kopers zo makkelijk mogelijk
Slaag jij erin om je klanten echt te helpen, traditioneel en digitaal, dan is de kans groot dat je ze behoudt en dat je zelfs jouw klantenbestand kunt uitbreiden. Onderscheid je van de concurrent door jouw klanten een optimale digitale klantervaring te bieden.
In dit whitepaper leer je:
- Het verschil en de overeenkomsten tussen B2B en B2C;
- Wat B2B klanten willen met focus op klantgedrag;
- Wat de voordelen zijn van een klantenportaal.
Benieuwd naar dit whitepaper van Intershop en De Nieuwe Zaak?
Laat je gegevens achter en begin direct met lezen.