B2B e-commerce: gebruik data om te versnellen.
Duik met je neus in de boeken
Zet je data aan het werk en behaal je e-commercedoelen.
B2B-organisaties beschikken over een grote hoeveelheid data. Hoe zet je die in als versnelling in digitale processen? En hoe zet je in de gehele klantreis data in om het succes van B2B-e-commerce te vergroten?
In dit bluepaper leer je van B2B experts hoe je jouw data écht aan het werk zet om je e-commercedoelen te behalen.
Drie takeaways uit dit bluepaper zijn:
- Realiseer groei met jouw e-commerceplatform door data te gebruiken voor inzicht in je klantprofielen, personalisatie, conversie-optimalisatie en cross- en upsell-mogelijkheden.
- Verhoog conversieratio’s en klantloyaliteit met hypergerichte personalisatie, gebaseerd op historisch gedrag en realtime interacties.
- Zet je data aan het werk en zorg dat je basis op orde is. Denk groot, maar begin klein met het optimaliseren van jouw B2B-e-commerce.
Download het bluepaper nu en ga aan de slag met jouw data!
Duik met je neus in de boeken
Zet je data aan het werk.
B2B-organisaties beschikken over een grote hoeveelheid data. Hoe zet je die in als versnelling in digitale processen? En hoe zet je in de gehele klantreis data in om het succes van B2B-e-commerce te vergroten?
In dit bluepaper leer je van B2B experts hoe je jouw data écht aan het werk zet en er resultaat uit haalt. Drie takeaways zijn:
- Realiseer groei met jouw e-commerceplatform door data te gebruiken voor inzicht in je klantprofielen, personalisatie, conversie-optimalisatie en cross- en upsell-mogelijkheden.
- Verhoog conversieratio’s en klantloyaliteit met hypergerichte personalisatie, gebaseerd op historisch gedrag en realtime interacties.
- Zet je data aan het werk en zorg dat je basis op orde is. Denk groot, maar begin klein met het optimaliseren van jouw B2B-e-commerce.