Datagedreven marketing in 2024:
zo doe je dat.
Webinar over de valkuilen én oplossingen van
datagedreven marketing.
Eigenlijk heeft niemand zijn data op orde. De ene organisatie loopt tegen privacy issues in dataverzameling aan, terwijl een andere organisatie worstelt met de interpretatie van data en doorvertaling hiervan.
Maak jij in 2024 je marketingkeuzes op basis van onderbuik? Of onderbouw je ze met data, en zet je data optimaal in om relevanter te zijn voor je doelgroep?
Kijk het webinar nu terug.
In dit webinar nemen Joëlle Kreuze (Lead Data & Analytics) en Leon van Davenhorst (Digital Marketing Manager) je aan de hand van ons maturity model mee in het behalen van zo min mogelijk dataverlies en het zo goed mogelijk inrichten van je data dashboards.
Verder leer je:
- hoe je omgaat met data veranderingen, zoals het verdwijnen van third-party data;
- hoe je je data huishouding goed op orde brengt;
- hoe je data en technologie een rol laat spelen in het behalen van jouw marketing doelen.
Laat je gegevens achter en leer in dit webinar van onze experts hoe jij je data voor je laat werken in 2024!
Het live webinar heeft inmiddels plaatsgevonden. Na aanmelding ontvang je een replay van het webinar.