Wat je als B2B bedrijf kan leren van best practices uit B2C.

Verder kijken dan je neus lang is

Een webinar over leadgeneratie en marketing automation.

“Hoe laat ik mijn database groeien?” Dat is voor elk bedrijf de grote en belangrijke vraag. We willen het liefst allemaal een continue stroom aan leads, offertes en deals realiseren zodat we écht impact kunnen maken met ons bedrijf. Maar hoe word jij nou die klantmagneet en wat kan je als B2B organisatie leren van leadgeneratie uit B2C? Jouw potentiële B2B klant is tenslotte óók een consument…

Tijdens dit webinar nemen Mike Kemperman (E-mail & Marketing Automation Consultant) en Martijn Hazelhorst (Team Lead Advertising) je mee in de wereld van leadgeneratie. Wat verstaan we onder een lead? Hoe kun je met e-mail inspelen op het lead nurturing proces? En hoe kun je de stappen van een registratieproces uitnutten? Aangescherpte cookie maatregelen onderstrepen momenteel het belang van leads en first-party data. Juist daarom is het zo belangrijk om leads te vergaren! We geven je inzicht in procesoptimalisatie van het werven van nieuwsbrief leads, waarbij marketing automation key is.

Na het volgen van dit webinar weet je:

  • wat de kansen en mogelijkheden voor leadgeneratie en lead nurturing zijn;
  • hoe jij concreet jouw database kan laten groeien;
  • hoe je het proces van het werven van nieuwsbrief leads kunt automatiseren middels marketing automation.

Het webinar is reeds live gegeven. Je kunt het webinar nog wel terugkijken.

Laat je gegevens achter en kijk hem nu terug!