Full Funnel
Marketing
Strategie.

Verder kijken dan je neus lang is

Haal het maximale rendement uit branding en performance.

Wist je dat een klant gemiddeld tussen de 5 en 8 contactmomenten nodig heeft om tot een aankoop over te gaan? Weet jij welke contactmomenten dit zijn? En hoe vertaal je de learnings door naar al je kanalen?

Verzamel data over je kanalen heen

Met full funnel marketing zet je jouw groeiende naamsbekendheid in om je omzet te laten stijgen. Met de mix van branding en performance marketing bereik, inspireer, informeer, activeer én converteer je jouw doelgroep. Door data te verzamelen over je kanalen heen, ga je jouw doelgroep steeds beter begrijpen. Gebruik je deze data door vanuit je doelgroep te redeneren, dan ontdek je hoe het optimale (conversie)resultaat tot stand komt.

In dit webinar nemen Iwan Blokzijl (Creatief Strateeg) en Martijn Hazelhorst (Digital Performance Manager) je mee in hoe je branding en performance marketing vanuit gezamenlijke budgetten stuurt. Dit alles om het maximale rendement te halen uit de totale marketing inzet.

Na het volgen van dit webinar weet je hoe je:

  • de volledige klantreis eruit ziet;
  • jouw upper- en lower-funnel marketingkanalen op elkaar kunt aansluiten;
  • data inzet om de learnings hiervan door te vertalen naar al je kanalen.

Het live webinar is reeds geweest. Je kunt het webinar nog wel terugkijken.

Laat je gegevens achter en kijk terug!