Demand generation en attributie: zo doe je dat in B2B | Webinar | De Nieuwe Zaak

Demand
generation en attributie in B2B.

Webinar over hoe je in B2B demand generation slim inzet en de resultaten ook echt meet.

Het geheim om de B2B strijd te winnen

Jouw weg naar meer en loyale zakelijke klanten.

De rol van demand generation en branding in B2B is essentieel, maar wordt vaak zwaar onderschat. Demand generation zorgt voor bewustwording bij jouw doelgroep, vóórdat je ook maar denkt aan een conversie. Ben je vooral gefocust op conversiegerichte advertenties? Kijk eens de andere kant op en ontdek hoe demand generation in de gehele klantreis jouw organisatie helpt. 

Maar, hoe meet je de waarde van deze campagnes? Hoe zet je het slim in en welke KPI's stel je op, zodat je weet dat het ècht werkt?

Live webinar op maandag 3 juni over attributie in demand generation

Lead Advertising Nienke Wildeman en Content Specialist Lorena Voskamp nemen je mee in de wereld van demand generation en full funnel advertising - en hoe je in de B2B wereld hiermee vooruitloopt op jouw concurrenten! Tijdens het webinar is er voldoende ruimte om vragen te stellen.

Na dit webinar weet je hoe:

  • je met demand generation bouwt aan loyale, zakelijke klanten;
  • hoe upper en lower funnel campagnes elkaar aanvullen;
  • hoe je de juiste attributie toekent op upper funnel campagnes.

Laat je gegevens achter en meld je aan voor het live webinar!

📅 Maandag 3 juni*
🕒 15:00 uur 

*Kun je het webinar niet live meekijken? Meld je alsnog aan, dan krijg je de opname toegestuurd.