De ultieme online customer experience.

Verder kijken dan je neus lang is

Ontdek hoe je jouw klantloyaliteit en -tevredenheid verhoogt.

Niets is vervelender dan dat jouw klant een gebrek aan persoonlijke, relevante informatie of aandacht ervaart. Geen begrip krijgen voor een probleem of behoefte is een no go. Maar hoe creëer je dan wél die fijne customer experience? Door op de moments of truth het verschil te maken. Hierdoor verhoog je jouw klantloyaliteit en -tevredenheid en leidt dit tot betere mond-tot-mond reclame, positieve recensies en aanbevelingen. En dat wil je!

In deze video presentatie vertelt Marlies Wilms Floet (Lead CRO, UX & CI) je aan de hand van Intershop cases van o.a. Wildkamp en Kruitbosch wat jij kan doen om een goede customer experience te creëren.

Na deze video weet je:

  • hoe je inzicht krijgt in de moments of truth (zowel positief als negatief);
  • welke stappen je moet nemen om een goede klantreis neer te zetten;
  • hoe je jouw inspanningen meetbaar kunt maken;
  • hoe je kunt digitaliseren en automatiseren, maar de persoonlijke connectie nooit kwijt hoeft te raken.

Deze Engelstalige presentatie is gegeven op het Inpulse event van Intershop.
Laat je gegevens achter, kijk hem nu terug en zet stappen om de ultieme online customer experience te bieden!