Omnichannel: de nieuwe standaard in retail.
De retailwereld zit middenin een stroomversnelling. Wat heb je nu écht nodig om succesvol te zijn in de moderne e-commerce wereld? De klantreis digitaliseert steeds meer, wat impact heeft op jouw omnichannel strategie. Online en offline inspiratie, aankopen en klantenbinding lopen steeds meer door elkaar.
Hoe beheer je al deze kanalen efficiënt en zorg je voor een naadloze klantervaring, waar de klant je ook tegenkomt?
Ketchup ontbijtsessie in Amsterdam.
Meld je nu aan voor onze gratis Ketchup kennissessie in het hoofdkantoor van Mollie in Amsterdam.
Ontdek aan de hand van praktische use cases hoe je omnichannel in retail goed aanpakt en hoe unified commerce zorgt voor grip op de marktdynamiek.
Let op: er zijn maximaal 70 plaatsen beschikbaar.
Na deze Ketchup weet je:
- hoe je omgaat met de strategische uitdagingen die komen met digitalisering van de klantreis;
- hoe je meerdere verkoopkanalen, online en offline, integreert binnen één e-commerce platform;
- hoe je jouw omnichannel strategie omarmt met slimme technische oplossingen;
- hoe unified commerce helpt om snel in te spelen op de veranderende marktdynamiek en klantgedrag.
De sprekers.
@ De Nieuwe Zaak
@ De Nieuwe Zaak Hoe omarm je omnichannel met tech? Connect op LinkedIn
@ De Nieuwe Zaak
@ Mollie
De ins en outs van Unified Commerce en omnichannel payments
Connect op LinkedIn@ Mollie
Praktische informatie.
- Vrijdag 15 november
- 09:00 tot ± 13:00 uur
- Mollie, Keizersgracht 126, Amsterdam
- Maximaal 70 plaatsen beschikbaar
- Gratis, inclusief netwerkontbijt