Omnichannel: de toekomst van retail

Omnichannel: de
toekomst van retail.

Kennissessie op 6 maart van De Nieuwe Zaak in samenwerking met payment service provider Mollie.
Donderdag 6 maart | 09:00 - 13:00 uur

Omnichannel: de toekomst  van retail.

Wat heb je nu écht nodig om succesvol te zijn in de moderne e-commerce wereld? Hoe ziet e-commerce er vandaag, morgen en voor de komende jaren uit? De klantreis digitaliseert steeds meer, wat impact heeft op jouw omnichannel strategie. Online en offline inspiratie, aankopen en klantenbinding lopen steeds meer door elkaar. 

Hoe beheer je al deze kanalen efficiënt en zorg je voor een naadloze klantervaring, waar de klant je ook tegenkomt?

Kennissessie | Fort de Gagel, Utrecht

Meld je nu aan voor onze gratis Ketchup kennissessie in Fort de Gagel in Utrecht. Ontdek aan de hand van praktische use cases hoe je omnichannel in retail goed aanpakt en hoe unified commerce zorgt voor grip op de marktdynamiek.

Het programma.

09:00: Inloop met koffie en thee

09:30: Opening | Johan Keurentjes | Managing Director, De Nieuwe Zaak

09:40 Trends in digitale retail | Michaël Zwart | Digitaal Strateeg, De Nieuwe Zaak

10:00: Hoe omarm je omnichannel met tech? | Jeroen Strijdveen | Tech Lead, De Nieuwe Zaak

10:30: Pauze 

11:00: De ins en outs van unified commerce en omnichannel payments | Nicoline Bredt |Partner Manager Digital Agencies, Mollie

11:40: Afsluiting | Johan Keurentjes | Managing Director, De Nieuwe Zaak

11:50: Lunch en netwerken

Let op: er zijn slechts 50 plaatsen beschikbaar.

 

Na deze Ketchup weet je:

  • hoe je omgaat met de strategische uitdagingen die komen met digitalisering van de klantreis;
  • hoe je meerdere verkoopkanalen, online en offline, integreert binnen één e-commerce platform;
  • hoe je jouw omnichannel strategie omarmt met slimme technische oplossingen;
  • hoe unified commerce helpt om snel in te spelen op de veranderende marktdynamiek en klantgedrag.

De sprekers.

Wie, wat, waar?

Praktische informatie.

  • Donderdag 6 maart
  • 09:00 tot ± 13:00 uur
  • Fort de Gagel | Gageldijk 167 | 3566 MJ Utrecht
  • Slechts 50 plaatsen beschikbaar
  • Gratis, inclusief lunch

Deze Ketchup is geschikt voor (commercieel) verantwoordelijken voor marketing en/of e-commerce werkzaam bij (middel)grote retailers, merken of groothandels. Val je niet binnen deze doelgroep, of ben je werkzaam bij een bureau, dan is het mogelijk dat je aanmelding wordt ingetrokken.
Ketchup kennissessie op 6 maart

Meld je aan voor
deze kennissessie.