DNZ Ketchup ontbijtsessie over programmatic advertising.
Jij bent (mede)verantwoordelijk voor het behalen van meer omzet voor jouw organisatie. Hiervoor zetten jullie allerlei (digitale) marketingkanalen in, waaronder advertising via Google Search en social media. Dit zijn echter kanalen waarbij jouw klant al bewust naar jou op zoek moet zijn. Maar wat gebeurt er daarvoor, in de bovenkant van de funnel? Krijg je wel voldoende nieuw verkeer om deze te kunnen converteren? Wat zijn alle plaatsen en momenten om jouw klant digitaal te verleiden en aan te trekken? Oftewel: ben jij zichtbaar voor de juiste doelgroep op het juiste moment? Dát kan met programmatic advertising.
Veel meer dan een advertentiestrategie
Programmatic advertising biedt de mogelijkheid om je doelgroep geautomatiseerd en op een hypergerichte manier te bereiken. Door gebruik te maken van AI-algoritmes en realtime data-analyse, worden je advertenties getoond aan de juiste mensen, op het juiste moment en op de juiste plaats. Op je mobiel, langs de snelweg of in een winkel, overal waar digital advertising mogelijk is. Dit resulteert in een verbeterde betrokkenheid, meer verkeer en hogere omzetten.
Ketchup ontbijtsessie op vrijdag 14 juli
Tijdens onze DNZ Ketchup Ontbijtsessie op vrijdag 14 juli kom je alles te weten over programmatic, wat is het strategische belang, hoe werkt het samen met de rest van de funnel, maar ook over welk onderdeel dit is in jouw gehele marketingmix. Programmatic experts Marco Kloots en Frank Beke geven je inzicht in een gerichte aanpak die je op grote schaal in kunt zetten. Mis het niet en claim je plek!
Let op: er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar.
Het programma.
09:00: Inloop + ontbijt
09:30: Stap voor stap groeien met de juiste full funnel marketing strategie - Frank Beke, Marketing Lead & Digitaal Strateeg
10:15: Pauze
10:45: Waarom en hoe je met programmatic advertising jouw doelstellingen behaalt – Marco Kloots, Programmatic Expert
11:30: Netwerken
12:00: Einde ontbijtsessie
Na deze Ketchup weet je:
- hoe je met programmatic advertising een grotere doelgroep op een nauwkeurige en effectieve manier kunt bereiken;
- hoe je meer aandacht van potentiële klanten trekt en hen betrekt bij je merk, resulterend in hogere advertentie-opbrengsten per euro;
- wat de rol van programmatic advertising is in je algehele marketingmix en full funnel marketingaanpak.
De sprekers.
@ De Nieuwe Zaak Stap voor stap groeien met de juiste full funnel marketing strategie. Meer info en blogs
@ De Nieuwe Zaak
@ De Nieuwe Zaak Waarom en hoe je met programmatic advertising jouw doelstellingen behaalt.
@ De Nieuwe Zaak
Praktische informatie.
- Vrijdag 14 juli
- 09:00 uur tot ± 12:00 uur
- Hoofdkantoor De Nieuwe Zaak, Hanzeallee 28 | 8017 KZ | Zwolle
- Maximaal 30 plaatsen beschikbaar
- Gratis, inclusief ontbijt
Deze Ketchup is geschikt voor verantwoordelijken voor merk- en communicatie, marketing en e-commerce. Val je niet binnen deze doelgroep, of ben je werkzaam bij een bureau, dan is het mogelijk dat je aanmelding wordt ingetrokken.