DNZ Ketchup ontbijtsessie over het maximaliseren van de klantwaarde.
Alles in jouw branche digitaliseert. Hiermee staat jouw groothandel voor een cruciale uitdaging: hoe herdefinieer en optimaliseer je de klantreis in een tijdperk waarin klanten veeleisender zijn dan ooit? Hoe doorbreek je interne silo's en zet je de klant in het middelpunt van je strategie om een naadloze klantreis te creëren die tot een maximale klantwaarde leidt? Wij nemen je stap voor stap mee.
Zo creëer je een oneindig lange klantrelatie voor maximale klantwaarde
Tijdens onze Ketchup ontbijtsessie duiken we, samen met onze partner Intershop, diep in de transformatie van de groothandel en de verschuiving van de 'inside-out' naar 'outside-in' benadering.
DNZ’s lead CRO, UX Research & Digitaal Strateeg Marlies Wilms Floet vertelt over de B2B klantreis en hoe je in 4 stappen de ultieme klantervaring kunt creëren, die tot een oneindig lange klantrelatie met een maximale klantwaarde leidt. Robbert de Boer, SVP Sales bij Intershop, duikt vervolgens dieper in op de snel veranderende sales- en serviceprocessen van de gedigitaliseerde groothandel.
Ze delen learnings met je die zij tegengekomen zijn bij klanten in hun stap naar optimale digitalisering.
Let op: er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar.
Het programma.
09:00: Inloop + ontbijt
09:30: Zo creëer je in 4 stappen de ultieme klantervaring - Marlies Wilms Floet - De Nieuwe Zaak
10:15: Pauze
10:45: Hoe ga je om met de snel veranderende sales- en services processen van de gedigitaliseerde groothandel? - Robert de Boer - Intershop
11:30: Netwerken
12:00: Einde ontbijtsessie
Dit kun je verwachten:
- inzicht in wat de bepalende factoren zijn van digitalisering van jouw groothandel;
- inzicht in hoe je een datagedreven organisatie bouwt;
- praktische stappen en best practices die jouw groothandel op weg helpen naar een nieuwe fase van groei en succes.
De sprekers.
Praktische informatie.
- Vrijdag 10 november
- 09:00 uur tot ± 12:00 uur
- Hoofdkantoor De Nieuwe Zaak, Hanzeallee 28 | 8017 KZ | Zwolle
- Maximaal 30 plaatsen beschikbaar
- Gratis, inclusief ontbijt
Dit event is primair voor Commercieel verantwoordelijken, Marketing Managers en Directeuren/Eigenaren. Val je niet binnen deze doelgroep, of ben je werkzaam bij een bureau, dan is het mogelijk dat je aanmelding wordt ingetrokken.