Ketchup kennissessie: Eén bedrijf, meerdere merken: hoe beheert Swinkels dat online?

Eén bedrijf, meerdere merken: hoe beheert Swinkels dat online?

Ketchup kennissessie over hoe jij met jouw e-commerce organisatie versnelt.

Reserveer mijn plaats
Donderdag 20 juni | 14:00 - 18:00 uur

Ketchup kennissessie over de kracht van multi-storefront.

Jij ziet mogelijkheden om uit te breiden naar nieuwe regio’s, gaat unieke merken lanceren of bent al een multi brand. Dit wil je uiteraard allemaal vanaf één plek beheren. Zo kun je efficiënter verkopen, terwijl je de operationele kosten en complexiteit beperkt. Klinkt als een kans die je niet moet laten liggen!

Hier heb je geavanceerde e-commerce technologie voor nodig, met de kracht van multi-storefront. Hiermee schaal je slimmer op terwijl je groeit. Je maakt eenvoudig aangepaste winkelervaringen voor elke nieuwe markt of merk zonder extra werk. Hoe dit in de praktijk werkt, leer je tijdens deze Ketchup kennissessie op donderdag 20 juni!

Ketchup | 20 juni | 14:00 - 18:00 uur

Meld je nu aan voor onze gratis Ketchup kennissessie bij de inspirerende brouwerij van La Trappe onder de rook van Tilburg en leer van Royal Swinkels over hoe jij met jouw e-commerce organisatie opschaalt.

E-commerce experts John Mouthaan (Royal Swinkels), Jeroen Strijdveen (De Nieuwe Zaak) en Halie Adams (BigCommerce) nemen je mee in de wereld van multi brands en hoe je dit het beste beheert. Leer van Royal Swinkels alles over hoe zij dit met hun merken La Trappe, Uiltje, De Molen en Dare to Drink Different hebben aangepakt. En dat alles onder het genot van een heerlijk biertje natuurlijk! 

Let op: er zijn maximaal 30 plaatsen beschikbaar.

Reserveer mijn plaats

Het programma.

14:00: Inloop & ontvangst met een worstenbroodje

14:30: Welkom & inleiding

14:40: Hoe Royal Swinkels omgaat met digitaal en het storefront maatwerk tot stand is gekomen
John Mouthaan (Royal Swinkels)

15:10: Hoe SaaS aansluit op jouw e-commerce wensen
Halie Adams (BigCommerce)

15:40: Pauze

16:10: Hogere efficiëntie en minder kosten en complexiteit met deze commerce oplossing voor meerdere winkels
Jeroen Strijdveen (De Nieuwe Zaak)

16:50: One more thing...

17:00: Q&A

17:10: Tijd voor een biertje & hapjes!

Na deze Ketchup weet je:

  • hoe je jouw bedrijf soepel uitbreidt naar meerdere markten;
  • hoe je verschillende winkelontwerpen op maat maakt voor elk publiek, elke regio of elk segment;
  • hoe je met multi-storefront efficiënter verkoopt, terwijl je de operationele kosten en complexiteit beperkt;
  • hoe je profiteert van krachtige inzichten uit één uniforme databron.

De sprekers.

Klik hier
John Mouthaan Head of Digital Sales
@ Royal Swinkels
Hoe Royal Swinkels omgaat met digitaal en het storefront maatwerk tot stand is gekomen.
John Mouthaan Head of Digital Sales
@ Royal Swinkels
Klik hier
Halie Adams Senior Agency Enablement Manager
@ BigCommerce

Hoe SaaS aansluit op jouw e-commerce wensen.

Halie Adams Senior Agency Enablement Manager
@ BigCommerce
Wie, wat, waar?

Praktische informatie.

Deze Ketchup is geschikt voor (commercieel) verantwoordelijken voor e-commerce en platforms werkzaam bij (middel)grote retailers, merken of groothandels. Val je niet binnen deze doelgroep, of ben je werkzaam bij een bureau, dan is het mogelijk dat je aanmelding wordt ingetrokken.

Ketchup kennissessie op 20 juni

Meld je aan voor deze Ketchup
bij La Trappe!