B2B frontrunners: benut je potentieel in B2B
e-commerce.
Bereid je voor op de toekomst van B2B e-commerce.
De B2B e-commerce markt verandert constant en bedrijven moeten zich blijven aanpassen om concurrerend te blijven. Zakelijke klanten verwachten dezelfde gepersonaliseerde en gebruiksvriendelijke ervaring als in B2C, wat vraagt om flexibele en schaalbare oplossingen om snel op nieuwe ontwikkelingen in te spelen.
In dit bluepaper leer je van B2B experts hoe het investeren in digitalisering, AI en klantgerichte processen een stevige basis legt voor succes in de toekomst van B2B e-commerce!
Drie takeaways uit dit bluepaper zijn:
- Digitalisering is essentieel. B2B-klanten verwachten dezelfde personalisatie en hetzelfde gebruiksgemak als in B2C. Een moderne e-commerce-infrastructuur is noodzakelijk om aan hun eisen te voldoen.
- SaaS biedt flexibiliteit. SaaS-oplossingen zorgen voor gemak, schaalbaarheid en kostenbesparing, waardoor bedrijven met slimme applicaties snel kunnen inspelen op veranderende marktomstandigheden en klantwensen.
- Conversieoptimalisatie is cruciaal. Een sterke, gebruiksvriendelijke online ervaring vergroot de klanttevredenheid, verhoogt de conversie en versterkt het concurrentievoordeel.
Download nu het bluepaper en ga aan de slag!
Zet je data aan het werk.
B2B-organisaties beschikken over een grote hoeveelheid data. Hoe zet je die in als versnelling in digitale processen? En hoe zet je in de gehele klantreis data in om het succes van B2B-e-commerce te vergroten?
In dit bluepaper leer je van B2B experts hoe je jouw data écht aan het werk zet en er resultaat uit haalt. Drie takeaways zijn:
- Realiseer groei met jouw e-commerceplatform door data te gebruiken voor inzicht in je klantprofielen, personalisatie, conversie-optimalisatie en cross- en upsell-mogelijkheden.
- Verhoog conversieratio’s en klantloyaliteit met hypergerichte personalisatie, gebaseerd op historisch gedrag en realtime interacties.
- Zet je data aan het werk en zorg dat je basis op orde is. Denk groot, maar begin klein met het optimaliseren van jouw B2B-e-commerce.